Search This Blog

Friday 24 August 2012

Jinro es a mai ebed





















A mai bejegyzes ket reszre tagolodik, s nincs koztuk kapcsolat.
Tegnap kezembe akadt valami uj termek, s soha nem hallottam meg rola, kiprobaltuk.
Jinro 25, Soju likor, Del-Korea. 25%, Vodkara hajazo, teljesen szintelen, illata sem volt tul sok, talan nemi edesburgonya illat, kostolva is meglehetosen semleges, de edes, az alkohol nagyon buntet, mar, karcol. Nem egy nagy minoseg az biztos, kinottem mar az ilyen italokbol...
Esprit de Puisseguin, 2010, Bordeaux, France. Alkoholt nem jegyeztem fel, valahol 13% korul. Merlot es Cabernet Franc hazasitas, Saint-Emilion-bol. Illataban erett piros bogyos gyumolcsoket vonultat fel, kostolva is ezen a vonalon eros, kis hordofuszer is feljegyzesre kerult, tannin egyaltalan nem banto (pedig azt vartam), sav kozepes felett, mindene a helyen, lecsengese kozepes. Tisztesseges iparosmunka, szeretheto, sokkal konnnyebb stilus, mint azt vartam, kisse meg fiatal, 2-3 ev mulva szebb lehet.. Eleri a 6 pontot, eredeti ar £10.99.
A kepen lathato fantasztikusra sikerult steak nem az en erdemem, egyik munkatarsam keszitette.

No comments:

Post a Comment