Search This Blog

Wednesday 27 June 2012

Tokaj Nobilis Barakonyi Furmint 2009




Csak nem birtam ki, hogy ne posztoljak, mivel ma kostoltam valamit, amit erdemes azonnal megirni.
Ma korbeautoztam minden valamirevalo borboltot a varosban, szaraz magyar bort keresve. Azt mondanom sem kell, hogy nem jutottam semmire. Hihetetlen, hogy egy felmillas varosban nem vagyunk megtalalhatok. Banatomban vettem egy cru rizlinget Elzaszbol.
Vegre kisutott a nap, kiultem tanulni a szeszes vizsgara, bort is bontottam, mert az ugy jarja.
Tokaj Nobilis Barakonyi Furmint 2009, 14.5%. A Pannon Bormustras Csucsbort egy hazai borboltban "tukmaltak" ram, bevalllom nem ismertem a pinceszetet, csak hallomasbol.
Attetszoen szintelen, orra nagyon hangsulyos, korte, mez, viragmezo,szenaboglya, vanilia, menta. Sut belole az elegancia. Kostolva felszaraz, testes, magas alkohollal, kremes, s savat is eroteljesnek talaltam. Nagyon egyben van, tokeletes osszhangot mutat, joizu,s zamatos a korty. A valtozatos gyumolcsoket hordos aromak (vanilia, mogyoro) kovetik, majd a vegen sok-sok asvanyossag. Komplex. Orombor. Lecsengese hosszu. Ara nevetseges. Asszem 3e Ft. Vaskos 7 pont.
Na, ilyenkor sajnalom, hogy nem otthon lakok...

No comments:

Post a Comment