Search This Blog

Friday 27 January 2012

Januar vegi poszt

























Majdnem vege a januarnak, s meg alig irtam valamit a blogra. Mentsegem nincs, ahogy idom se. Kiszortam egy csomo ures uveget, amirol nem fogok irni. Talan ezutan ritkabban fogok jelentkezni, mert ezerrel tanulok/olvasok, s azt fontosabbnak itelem meg. Jelenleg C. Michael Hall es Richard Mitchell - Wine marketing, a practical guide cimu konyvet nyuvom. A WSET Diplomhoz ajanlott olvasmany. Kisse sekelyes azt mondani, hogy mar megint igazam volt, de nem birom kihagyni. Tavaly a LIWF-rol irt beszamolomban emlitettem nehalny dolgot, amit az AMC nem tul jol csinalt a magyar standnal. Ehhez kapcsolodoan nehany szemelveny a konyvbol (212.-ik oldal, a fejezet a boros esemenyekkel foglalkozik, pl a fent emlitett vasar):
-Ne ulj a standnal, mert lustanak tunsz vagy olyannak aki tojik a dologra.
-Ne olvass, mert nem lehet szemkontaktust teremteni veled.
-Nem szabad figyelmen kivul hagyni a latogatot.
No comment.
Mas: nyomtam egy kostolot a Sheffield Hallam Wine Clubnak. 6 bor, 1 angol bubi, egy roze, 2 feher, 2 voros. Persze az egyik magyar volt, a Hilltoptol egy bio fuszeres tramini, 2010-es. Tetszett nekik, de a nehez vorosborok a meno vonal nalunk, legkozelebb arra kene erositenem.
Vegul: nyakara vagtam A Matias Zweigeltemnek (2008). Most vegre volt idom ra, s megfelelo etel is - marharagu barnasorben. Ugye valasztasomban egyertelmuen befolyasolt a Muvel Alkoholista illetve magam is kostoltam mar tavaly. Most sem okozott csalodast, hihetetlen melysege es komplexitasa van, ennyi penzert. Mindene feler a 14-es alkoholhoz. Csak joiranyba fejlodott az elmult fel evben. Nagyon jol eltalalt bor, meg sok ilyet Magyarorszagrol. Kezdi atlepni a hetes kuszobot. S nem is rajongok ezert a stilusert:)

No comments:

Post a Comment