Search This Blog

Monday 26 September 2011

Quadro Sei Single Estate Gavi 2010
















Keresgeltem a konkurencia polcain a napokban, feherbort, £10 fole nem akartam menni, ne legyen a mainstream Chardonnay, Sauvignon Blanc, Pinot Grigio, olasz tesztahoz terveztem parositani. Vegul ennel a szaraz bornal lyukadtam ki, Cortese a fajta, Piedmontbol, a boraszt Claudio Maneranak hivjak. Hordot nem latott, szoval a teruletre jellemzo asvanyossagnak es a gyumolcsoknek kellene jol atjonni.
Quadro Sei Single Estate Gavi 2010 12%:
Szinre halvanysarga, eroteljes illata citrom, korte, kajszibarack, s mandula. Megizlelve is a kirobbano gyumolcsossegrol szol a korty, a fent emlitetteken kivul erett alma, s zoldcitrom is erezheto, az asvanyossagrol nem is beszelve. Mindig tortenik valami. Moderalt alkohol, kozepes test. Friss, erett, zamatos, a sav nem eroszakos, de kelloen huzos, jolesik inni. Hossza nem vilagvero, de megteszi. Jol ihato bort sikerult bevalasztanom. Nem szabad tartogatni, most kell inni. Ezert az arert megkapjuk, amit elvarhatunk, egy lepessel az olcso olasz tomegbor felett, azaz 5 pont £7.49-ert. A Decanter is megplecsnizte a kep szerint,amit a Marks & Spencer honlapjarol csentem.

No comments:

Post a Comment