Search This Blog

Tuesday 27 September 2011

Egy Roze Bongeszeshez

















A hetvegen kicsit feladtam az elveimbol. Neten informacioert nem vagyok hajlando fizetni, tehat amikor a The Times weboldala fizetosse valt par honapja, abbahagytam az olvasasat, mert ellenkezett az elveimmel. A papirkiadast van lehetosegem tovabbra is olvasni. Hasonlo okokbol joideje vacilalok Jancis Robinson oldalan is, kene vagy nem kene nekem olvasni es fizetni (£6.99/ho) az ugynevezett Purple Pages reszert? Par napja beadtam derekam, s regisztraltam. Tettem mindezt elsosorban az itt talalhato kostolasi jegyzetekre gondolva. Haat, eddig nem vagyok hanyatt esve, ennel sokkal komplexebb jegyzeteket vartam. Persze 2 nap utan nem mondhatok velemenyt az oldal tobbi reszerol, meg csak ismerkedek vele. Mondjuk erdekelne hogy olvasoim kozul barki is regisztralt-e erre az oldalra?
Bongeszes kozben kinyilt egy palack bor is:
Foncaussade Les Parcelles Rosé 2009/10 Bergerac, France, 12.5% - Modern stilusban keszult roze Bordeaux korenyekerol, 50-50% Cabernet Sauvignon, Merlot. Szinre tokeletes malnaszorpot mutat - ez nincs benne a WSET SAT-ban, de ezt talaltam legjobb leirasnak. Eroteljes illata erett piros bogyos gyumolcsoket idez. Megizlelve eloszor majdnem edesnek tunik a szaraz korty, amely csak a gyumolcsokrol szol, ez igy is van rendjen. Piros es fekete bogyos gyumolcsok halmaza, kozepes test, s alkohol, sav kelloen markans, s nemi eleganciat sem nelkuloz. Harmonikus. Utize kozepes. Masnapra is tartotta magat. Ha hasonlitanom kellene valamihez, akkor Duzsi kekfrankos rozejara emlekeztetett leginkabb. Eros 5 pont, most akcioban £5.49, ha jol emlekszem.
Kepet kolcsonoztem cegem honlapjarol.

No comments:

Post a Comment