Search This Blog

Saturday 17 September 2011

Eddig jutottam











Legnagyobb sajnalatomra ismet Angliaban vagyok (csaladban betegseg miatt), mindossze 1 napot voltam Magyarorszagon - Szlovakiaba, Muzslara el sem jutottam -, s vissza kellett jonnom. Majd jovore bepotoljuk a dologot, igy allapodtunk meg Frigyessel. Azert ebbe az 1 napba is belefert valami szolos dolog, feldolgoztuk a nagyapam/nagybatyam haztaji szolojet. A kepen ok lathatok, unokatesom tarsasagaban. Nem volt nagy mennyiseg, hamar megvolt. Mar forr.
Ehhez nincs mit hozzatenni.

4 comments:

  1. Annyit talán hozzá lehetne tenni, hogy milyen fajta/fajták szüretelése történt, ill. milyen mustfokkal. :-)

    ReplyDelete
  2. Rizligszilvani, szurkebarat, egyeb (nem tudjuk), tokek egyik fele 30+, a masik 15+ eves. Mindig hazasitas keszul, nem palackozzuk, 15.5% illetve 16.5% volt, javitottuk 17.5-re. A bor semmi extra, talan eleri a 4 pontot, ha objektiv akarok lenni. En par dolgot maskepp csinalnek, de a nagyapam mar vagy 60 eve csinalja, s az O bora.

    ReplyDelete
  3. Akarom mondani: rizlingszilvani

    ReplyDelete
  4. Köszi. Annyiban jól csinálja, hogy fehér fajtákat termeszt, mert az ilyen "háziborok" általában jobbak, ha fehér fajtákból készülnek. (Bár egyszer ittam egy jó vöröset is Zalában.)

    ReplyDelete