Search This Blog

Monday 28 February 2011

Prominent Hill Pinot Gris 2008, Adelaide Hills, Australia


Megvettem a repjegyet aprilisra, megint megyek Elzaszba. Tippek, mit/kit nezzek meg? Aztan korbeneztem "pincemben"
=kapcsoloszekreny, van-e valami onnan? Vegul megallapodtam ennel a bornal, ahol a fajta stimmelt, a szarmazasi hely nem. Lassuk kontrasztkent mit kezdenek vele az egykori fegyenctelepen.
Ez a bor kicsit meglepett. Nem vartam tole ennyit. Persze eleg huzos ara van, ennyiert mar tud/jon(nia kellene) valamit. Kicsit nathas is vagyok, de nem birtam megallni, hogy ne bontsak valamit. Az idoszakosan szelelo orrrlyukak ellenere pompas elmenyben volt reszem.
Prominent Hill Pinot Gris 2008:
Szep, szalmassarga szin, enyhen rozsaszines villanasokkal. Illata nagyon komplex, feher viragok, rozsaviz, korte, edeskes fuszerek, kenyeztetik, boditjak az ember orrat. Kostolva feherhusu barack, korte az elejen, majd rozsaviz, szerecsendio, s mas altalam beazonositatlan fuszerek. Jo sav, szepen kiegyensulyozott bor. Szaraz, de kicsit edes erzest nyujt. Kozepes feletti test, ujvilagiaktol szokatlanul moderalt alkohol. A korty, s utoize kelloen hosszu. Jolesett inni.
Waitrose (mar nem kaphato), 13%, £11.99, 6 pont.

No comments:

Post a Comment