Search This Blog

Tuesday 1 February 2011

level a beszerzonek


Mult heten vegre sikerult beszelnem a Magyarorszagert felelos beszerzovel a cegunknel. Megbeszeltuk, hogy irok neki egy levelet par magyar boros linkkel, lehetoleg angol nyelvueket. Valogatasom teljesen szubjektiv volt. Semmi celom nincs eloterbe helyezni barkit, csak megirtam akiket En gondoltam. Uzleti titok miatt nem irok tobb konkretumot. Hogy lesz-e belole valami, keresi-e oket, azt en nem tudom megmondani, en a magam reszet megtettem. A tobbi majd elvalik. Ha csak 1-el tobb magyar bor lesz a polcon a szigetorszagban, ha csak 1-el tobb borerto angol figyelmet iranyitottam valakire, mar haladtunk elore valamit. Csak felsorolasszeruen az emlitettek: bortarsasag, terroirclub, dr. rohaly gabor, raspi, st. andrea, pannonhalmi apatsagi pinceszet, heimann, vylyan, weninger, muvelt alkoholista.
Az illusztraciot a http://www.magyarbormindenkor.hu/ oldalrol szedtem.

No comments:

Post a Comment